Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
6537 TL, Nijmegen

Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen

€ 110 p/m² p.j.

Omschrijving

Een zeer representatieve turn-key kantoorruimte in een multi-tenant kantoorobject. Het object is gelegen op een toplocatie in de Brabantse Poort op zicht locatie direct aan de Wijchenseweg en nabij het Takenhofplein. Momenteel zitten er een drietal huurders in het...

Lees meer

Kenmerken

Oppervlakte 1410 m²
Meer kenmerken

Vragen over dit pand?

Strijbosch Thunnissen Makelaars
Strijbosch Thunnissen Makelaars

Bedrijfstakken in

Kenmerken

Algemeen
Huurprijs € 110 p/m² p.j.
Servicekosten € 62 per vierkante meters per jaar
Servicekosten BTW belast Ja
Status Beschikbaar
Bouw
Hoofdfunctie kantoorruimte
Bouwvorm Bestaande bouw
Locatie
Adres Wijchenseweg 20
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Ligging
  • Kantorenpark
Kantoor
Oppervlakte 1410 m²
Oppervlakte in units vanaf 1410 m²
Parkeerplaatsen
Niet-overdekt aantal 55
Energie
Energielabel C
Energielabel einddatum 2025-10-02
Onderhoud
Onderhoud binnen Goed
Onderhoud buiten Goed

Uitgebreide omschrijving

Een zeer representatieve turn-key kantoorruimte in een multi-tenant kantoorobject. Het object is gelegen op een toplocatie in de Brabantse Poort op zicht locatie direct aan de Wijchenseweg en nabij het Takenhofplein. Momenteel zitten er een drietal huurders in het object gevestigd, te weten Dustin, ABAB en Goodix. Begin volgend jaar (2023) komt op de begane grond een kantoorruimte van circa 1.410 m² v.v.o. beschikbaar (met de mogelijkheid om uit te breiden tot 1.900 m² v.v.o.). De footprint van het gebouw welke is gebouwd in 1994-1995 is U-vormig en heeft vier bouwlagen. Vorig jaar heeft de verhuurder de complete voorgevel laten reinigen en gedeeltelijk laten schilderen. Daarnaast is de entree, de ontvangstruimte en het restaurant (ontmoetingsplek) compleet gemoderniseerd en opnieuw ingericht. Het gebouw heeft momenteel een energielabel C. Het plan is om het gebouw compleet te verduurzamen om ervoor te zorgen dat het energielabel wordt verbeterd.

LIGGING
Het object is gelegen op het kantorenpark “Babantse Poort” aan de doorgaande weg vanaf de A73 naar het centrum van Nijmegen. Het qua architectuur moderne kantoorgebouw is gelegen tussen de gebouwen van Poelman van der Broek en Bovemij – Interpolis verzekeringen. De bereikbaarheid is goed door de ligging aan de afslag van de A73. Deze biedt goede aansluitingen met de A15, A50 en de A12. Het kantoorpand is gelegen op loopafstand van het Station Dukenburg met diverse busverbindingen en treinverbindingen. In de omgeving bevindt zich het groot regionaal winkelcentrum Dukenburg met meer dan 100 winkels en diverse restaurants. Tegenover het winkelcentrum ligt het congresgebouw Triavium welke uitstekend geschikt is voor het houden van vergaderingen, congressen, beurzen, lunches en diners.

Vloeroppervlakte:
Kantoorruimte: ca. 1.410 m² v.v.o.
Vergaderruimte: ca. 78 m² v.v.o. (optioneel)
Archief ruimte: ca. 424 m² v.v.o. (optioneel)
Restaurant: ca. 685 m² v.v.o. (optioneel)

Opleveringsniveau:
De kantoorruimte zullen turn-key worden opgeleverd. In de huidige staat inclusief de scheidingswanden, systeemplafond met beeldscherm vriendelijke verlichtingsarmaturen, gescheiden wand kabelgoten met data bekabeling, lichtwering en per verdieping en vleugel een pantry en gescheiden sanitaire voorzieningen.

Het datacentrum is voorzien van zwevende ICT vloeren, patchkasten, noodstroomvoorziening, railkokersystemen en kabelgoten, koeling, verlichtingsinstallaties met noodverlichting, blusgasinstallatie met rookmeldingsinstallaties met blusstuursysteem, schakelsystemen, beveiliging c.q. detectiesystemen met doormelding.

Voorzieningenniveau:
Voor een compleet overzicht van het geboden voorzieningenniveau verwijzen wij naar de bouwkundige staat en technische voorzieningen in een overzicht opgenomen als bijlage.

Parkeren:
Er zijn nog 55 parkeerplaatsen beschikbaar op het naast en achter het kantoorpand gelegen parkeerterrein, afgesloten door middel van slagbomen met intercomsysteem. De huurprijs per parkeerplaats bedraagt € 450,- excl. BTW per parkeerplaats per jaar.

Bestemming:
De bestemming binnen het vigerende bestemmingplan Brabantse Poort betreft kantoren en/of bedrijfsdoeleinden. De gronden zijn bestemd voor de oprichting van bebouwing ten behoeve van kantoren, laboratoria en bedrijven voorkomend op de Staat van bedrijfsactiviteiten I en vestiging van zogenaamde A-inrichtingen.

Huurprijs:
Kantoorruimte: € 110,- per m²/per jaar, exclusief BTW
Parkeerplaatsen: € 450,- per plaats/per jaar, exclusief BTW
Archiefruimte: € 55,- per m2/per jaar, exclusief BTW
Restaurant: Nader te bepalen

Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.

Voorschot servicekosten:
Er is een voorschot vastgesteld van € 62,00 per gehuurde m² kantoorruimte, voor onderstaande leveringen en diensten:
• Verwarming/verlichting van de algemene ruimten zijnde de centrale entrée, toiletten, gangen, centrale trappenhuizen en
personeelsingang;
• Gasverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Waterverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht van exclusief gehuurde;
• Reinigen buitengevels en glasbewassing buitenzijde (minimaal 2x per jaar);
• Kosten glasverzekering;
• Gebruikersheffingen en belastingen, zoals verontreinigingsheffingen;
• Onderhoud en periodieke controle van de verwarming-,koel- en luchtbehandelinginstallatie en liftinstallaties;
• Onderhoud en periodieke controle van de elektrische installatie, noodverlichtinginstallatie, slagbomen/intercom parkeerplaatsen;
• Onderhoud en periodieke controle van de brandblusapparatuur, brandmeldcentrale, ontruimingsinstallatie en storingmeldinstallatie;
• Schoonmaakkosten voor de in het gebouw aanwezige algemene ruimten;
• Groenvoorzieningen algemene ruimten;
• Kosten voor de vuilinzameling en afvoer;
• Onderhoudscontracten voor het tuinonderhoud, groenvoorziening, parkeerterrein en het buitenterrein, inclusief strooien;
• Sanitaire hygiëne;
• Plaagdieronderhoud;
• Onderhoud en periodieke controle van gevelwas-installatie;
• Klein onderhoud;
• Administratiekosten van 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Beveiliging
Hierin zijn begrepen:
• Pand openen (maandag tot en met vrijdag) om 06.30 uur, voorafgaand aan de openstelling wordt een openingsronde gelopen;
• Sluiting pand om 19.00 uur, op verzoek kan het pand langer of in het weekeinde opengesteld worden, extra uren beveiliging worden dan in rekening gebracht bij de aanvrager;
• Alarmopvolging buiten de openingstijden;

Administratiekosten van 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten. Verrekening van werkelijke kosten ten opzichte van betaalde voorschotten zal jaarlijks plaatsvinden.

Voor het gezamenlijke restaurant zal het met de overige gebruikers afspraken moeten worden gemaakt.

Onroerende zaak belasting
Verhuurder wordt door de gemeente Nijmegen jaarlijks aangeslagen in het kader van de onroerende zaak belasting en rioolheffing. In de gemeente Nijmegen wordt uitsluitend verhuurder aangeslagen inzake voornoemde belastingen. Verhuurder en huurder komen overeen dat 60% van het bedrag waarvoor verhuurder jaarlijks wordt aangeslagen hetgeen betrekking heeft op het gehuurde jaarlijks wordt doorbelast aan huurder.

Huurtermijn:
5+5 jaar

Huurbetaling:
Per kwartaal vooruit.

Zekerheidsstelling:
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de huurder dient er minimaal een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW gesteld te worden.

Huurindexatie:
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst een jaar na de ingangsdatum van de overeenkomst worden aangepast op basis van het consumentenprijsindexcijfer (CPI) reeks CPI- Alle huishoudens (basisjaar 2006 = 100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de statistiek

Huurovereenkomst:
Op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM), model kantoren in de zin van artikel 7:230A BW.

Aanvaarding:
Per 1 maart 2022

Opzegtermijn:
Er geldt een opzegtermijn van 12 maanden.

Bijzonderheden:
Eventuele huurtransacties dienen ter goedkeuring te worden voorgelegd aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw. Tot deze goedkeuring verleend is, zijn alle uitgebrachte aanbiedingen geheel vrijblijvend.

Alle media

Plattegronden

Alle afbeeldingen

Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen
Wijchenseweg 20, 6537 TL, Nijmegen

Bedrijfstakken in Nijmegen

In de buurt

Resultaten

Er zijn geen resultaten gevonden

Deze website maakt gebruik van cookies

Voor welke cookies geef je akkoord?

Meer informatie