



















Velperweg 35, 6824 BE, Arnhem
Omschrijving
Dit kantoorgebouw is gelegen nabij het NS Station Velperpoort aan de Velperweg, de doorgaande weg van Arnhem naar Velp, waaraan veel grote kantoorgebruikers gehuisvest zijn zoals Dirkzwager Advocaten en Notarissen, Van Lanschot Bankiers, ING en Akzo. In het gebouw...
Lees meerVragen over dit pand?

Arnhem-Noord
Download Brochure

Bedrijfstakken in
Kenmerken
Algemeen | |
---|---|
Huurprijs | € 120 p/m² p.j. |
Servicekosten | € 35 per vierkante meters per jaar |
Servicekosten BTW belast | Ja |
Status | Beschikbaar |
Aanvaarding | in overleg |
Bouw | |
---|---|
Hoofdfunctie | kantoorruimte |
Bouwvorm | Bestaande bouw |
Locatie | |
---|---|
Adres | Velperweg 35 |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Kantoor | |
---|---|
Oppervlakte | 537 m² |
Oppervlakte in units vanaf | 537 m² |
Verdiepingen |
|
Parkeerplaatsen | |
---|---|
Niet-overdekt prijs | 650 |
Niet-overdekt BTW belast | ja |
Energie | |
---|---|
Energielabel | E |
Energielabel einddatum | 2025-10-06 |
Uitgebreide omschrijving
Dit kantoorgebouw is gelegen nabij het NS Station Velperpoort aan de Velperweg, de doorgaande weg van Arnhem naar Velp, waaraan veel grote kantoorgebruikers gehuisvest zijn zoals Dirkzwager Advocaten en Notarissen, Van Lanschot Bankiers, ING en Akzo. In het gebouw aan de Velperweg 35 zijn reeds Rijssenbeek Advocaten en Viro Engineering gehuisvest.
Ligging:
Het pand is gelegen aan de Velperweg op ca. 300 meter afstand van NS station Velperpoort en de Steenstraat. De omgeving kent een overwegend zakelijke uitstraling vanwege de grote hoeveelheid kantoorpanden afgewisseld met enkele wooneenheden.
Bereikbaarheid:
Zowel met eigen vervoer als openbaar vervoer is deze locatie uistekend te bereiken. Op ca. 300 m afstand ligt NS station Velperpoort welke directe
verbinding heeft met Arnhem-Centraal, Zutphen en Winterswijk. Met de vlakbij gelegen bushaltes zijn er directe verbindingen met Arnhem Centraal en Velp. De rijkswegen A12, A50 en A325 zijn met de auto in ca. 10 minuten te bereiken.
Vloeroppervlakte:
Het object heeft een totale oppervlakte van circa 5.375 m², waarvan in het souterrain nog circa 537 m² (inclusief doorbelasting gemeenschappelijke ruimten) voor verhuur beschikbaar is.
Opleveringsniveau:
Het object zal worden opgeleverd in de huidige staat, derhalve inclusief:
• Royale ontvangsthal met natuurstenen vloer;
• Systeemplafonds met verlichtingsarmaturen;
• Twee personenliften;
• Meervoudige mechanische ventilatie met topkoeling (2010);
• Gecompartimenteerde kabelgoten voorzien van elektra;
• Te openen ramen;
• CV-gas met radiatoren;
• Pantryvoorziening per etage;
• Toiletgroep per etage;
• Glasvezelverbinding;
Parkeren:
Er geldt een parkeernorm van 1 parkeerplaats per 45 m².
Huurprijs:
€ 120,- per m², per jaar, te vermeerderen met BTW.
Huurprijs parkeren:
€ 650,- per parkeerplaats, per jaar, te vermeerderen met BTW.
Servicekosten:
Verrekenbaar voorschot van € 35 per m², per jaar, te vermeerderen met BTW voor de navolgende leveringen en diensten:
A. Servicekosten, omvattende serviceabonnement, elektriciteitverbruik,
brandstofverbruik, waterverbruik, verbruiksmeting, bediening, storingen
verhelpen, keuringskosten e.d. ten behoeve van:
- Dakonderhoud;
- Zwakstroominstallatie(s);
- Brandslanghaspels;
- Warmtechnische installaties;
- Noodverlichting in de algemene ruimte(n);
- Liftinstallatie;
- Luchtbehandelinginstallatie;
- Zonwering;
- Tourniquet.
B. Levering ten behoeve van gebruik door huurder (alsmede huurders
aandeel in gemeenschappelijk gebruik) van gas, water en elektra,
daaronder begrepen kosten van meterhuur en vastrecht.
C. Gemeenschappelijke verlichting, daaronder begrepen de kosten van
armaturen, buizen en lampen.
D. Glasbewassing buitenzijde en algemene ruimten, inclusief kozijnen en
gevels.
E. Glasbewassing van de algemene-/gemeenschappelijke- en
dienstruimten aan binnen en buitenzijde, inclusief kozijnen en gevels.
F. Vuilafvoer en de daarvoor benodigde zaken.
G. Ongediertebestrijding.
H. Terreinonderhoud.
I. Schoonhouden van de algemene- / gemeenschappelijke- en
dienstruimten, algemene terreinen, parkeerruimten, wegen etc.
J. Kosten van de uitvoering van een tweejaarlijkse risicoanalyse ten
behoeve van legionella preventie.
K. Zuiveringsheffing.
L. Administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en
diensten.
Aanvaarding:
In overleg.
Heeft dit uw interesse gewekt? Neem voor meer informatie of een bezichtigingsafspraak contact op via 026 - 355 21 00.
U kunt ook direct contact opnemen met Mark Tesselhoff via 06 - 10470388.
Alle media



Alle afbeeldingen














